Nursery Kraków

Nursery Kraków – zalety żłobków i przedszkoli 

Korzyści płynące z przedszkola są liczne. Jest to ważny krok w przejściu z edukacji przedszkolnej do tradycyjnej edukacji. Przedszkole uczy dzieci interakcji z innymi, przestrzegania zasad i poznawania środowiska. Daje też matkom możliwość zarobienia pieniędzy i pozostawienia na jakiś czas dzieci pod opieką innych opiekunów. To dobra wiadomość również dla pracujących matek! Zapewni to bardzo potrzebną ulgę, gdy będą z dala od swoich dzieci. Mogą skupić się na swojej karierze i zarabiać pieniądze, jednocześnie opiekując się swoimi dziećmi.

Korzyści dla najmłodszych

W nursery Kraków dzieci zaczynają uczyć się pisać i czytać. Przez cały rok szkolny będą rozwijać te umiejętności. Pisanie pomoże im zobaczyć siebie jako pisarzy i czytelników. Gdy dorosną, zaczną czytać na głos z partnerem i rozwijać swoje umiejętności czytania. W rzeczywistości ten rozwój będzie kontynuowany w drugiej klasie. Gdy Twoje dziecko nauczy się czytać, zdziwisz się, o ile lepszymi czytelnikami i pisarzami się staną!

Pomimo różnic, przedszkola są podobne na całym świecie. Podczas gdy większość przedszkoli jest przeznaczona dla dzieci w wieku od czterech do sześciu lat, niektóre kraje wymagają, aby dzieci uczęszczały do ​​przedszkola do szóstego roku życia. Jednak biedniejsze regiony świata mają mniejsze zasoby na edukację i wiele dzieci zaczyna naukę dopiero w wieku sześciu lat. Stwarza to wyjątkowe wyzwanie edukacyjne dla nauczycieli. Jednak wiele zalet przedszkola sprawia, że ​​jest to doskonałe doświadczenie edukacyjne dla dzieci.

Obawy 

Nie oznacza to, że przedszkole jest bez krytyków. Niektórzy podnieśli krytykę pod adresem przedszkoli lub przynajmniej niektórych programów przedszkolnych. Poniżej przedstawiamy niektóre z głównych źródeł obaw.

Brak spotkania jeden na jednego: niektórzy twierdzą, że najlepiej jest trzymać małe dzieci w domu przez większość lat przed rozpoczęciem formalnej nauki szkolnej (przynajmniej do trzeciego roku życia). Chociaż przedszkola mają zwykle niski stosunek liczby nauczycieli do uczniów, nie jest to jeden do jednego. Oznacza to, że uwaga nauczyciela jest często podzielona i jest mniej zindywidualizowanej uwagi niż w domu. Nie można kwestionować znaczenia spotkania jeden na jednego dla niektórych dzieci. To powiedziawszy, większość zgadza się, że w pewnym wieku, zwykle cztery lub pięć (w najstarszym), dzieci potrzebują dużo interakcji z rówieśnikami w wieku. Pomaga im to rozwijać się społecznie, emocjonalnie i poznawczo.